پس از ده سال و در همکاری مجدد با «احسان علیخانی» و «روزبه بمانی» صورت گرفت؛ بازگشت «محسن یگانه» به ماه عسل و تلویزیون با قطعه «هرچی تو بخوای»

9 ژوئن,2016 آموزشگاه موسیقی سازخانه طهران | اخبار هفته - پس از ده سال و در همکاری مجدد با «احسان علیخانی» و «روزبه بمانی» صورت گرفت؛ بازگ‎

mohsen-yeganeh-54552_0_1

پس از ده سال و در همکاری مجدد با «احسان علیخانی» و «روزبه بمانی» صورت گرفت؛ بازگشت «محسن یگانه» به ماه عسل و تلویزیون با قطعه «هرچی تو بخوای»

تیتراژ آغازین برنامه «ماه عسل» منتشر شد. این برنامه در طول ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 19 تا لحظه اذان مغرب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. «محسن یگانه» خواننده این تیتراژ است و قرار است پرونده هر شب «ماه عسل» با صدای «مهدی یراحی» بسته شود. محسن یگانه برای شروع این برنامه قطعه «هرچی تو بخوای» با ترانه‌ای از «روزبه بمانی» و تنظیم «مهیار رضوان» را آماده کرده است.

«کیان دارات» و «رضا عسگرزاده» نوازندگان گیتار کلاسیک و دودوک این اثر هستند. «آرش سعیدی» در این قطعه «گیتار بیس» نواخته است. میکس و مسترینگ این کار هم توسط «آرش پاکزاد» صورت گرفته است.

قطعه «هرچی تو بخوای» موجب دومین حضور محسن یگانه در برنامه «ماه عسل» شده است. یگانه برای اولین‌بار در سال 86 با احسان علیخانی همکاری کرد و قطعه «منو درگیر خودت کن» را خواند که اثر موفقی از آب درآمد و به سرعت همه‌گیر شد. او در ادامه دیگر با علیخانی در هیچ برنامه‌ای همکاری مشترک نداشت و حتی در مقطعی شایعه اختلاف میان آنها مطرح شد.

از طرف دیگر، ماه عسل 95 دومین همکاری محسن یگانه با روزبه بمانی محسوب می‌شود. این خواننده از اوایل دهه هشتاد که کار خود را آغاز کرد تا کنون حتی در قطعاتی که با همصدایی خواننده‌های دیگر خواننده -به جز یکی دو مورد- از ترانه‌ای غیر از سروده‌های خودش استفاده نکرده است. اولین همکاری این دو هنرمند در سال 86 بازتاب های زیادی داشت و مورد توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان قرار گرفت و در زمره کارهای هیت محسن یگانه هم قرار گرفت اما حال باید منتظر بازخورد دومین تجربه مشترک یگانه و بمانی بود که دقایقی از انتشار آن می گذرد.

احسان علیخانی در اولین لحظات «ماه عسل» گفت: «ما با محسن یگانه ده سال قبل استارت زدیم و او اکنون پس از ده سال مجدداً تیتراژ ماه عسل را اجرا کرده است. امسال هم مثل همیشه روی تیتراژ ماه عسل تعصب دارم.» او همچنین از آرش پاکزاد و مهیار رضوان هم قدردانی کرد. از سوی دیگر برای اولین‌بار برادران «بوشهری» ویدئوی خوش‌ساختی برای تیتراژ آغاز ماه عسل آماده کرده‌اند که صدای محسن یگانه روی آن پخش می‌شود.