برگزاری سه کارگاه آموزشی در سازخانه طهران / ساز كاخن را اینجا یاد بگیرید

11 جولای,2015 آموزشگاه موسیقی سازخانه طهران | فراخوان - برگزاری سه کارگاه آموزشی در سازخانه طهران / ساز كاخن را اینجا یاد بگیرید‎

59132_635722136767425976_m

برگزاری سه کارگاه آموزشی در سازخانه طهران / ساز كاخن را اینجا یاد بگیرید

کارگاه آموزشی ساز کاخُن محمدرضا رئیسی، کارگاه درک و دریافت موسیقی معاصر کارن کیهانی، کارگاه آهنگسازی موسیقی فیلم امین هنرمند از جمله برنامه های این سازخانه در ماه تابستان است.

سازخانه طهران در راستای اهداف خود در ترویج آموزش تخصصی موسیقی اقدام به برگزاری سه کارگاه در محل سازخانه طهران در تابستان 1394 نموده است.

کارگاه آموزشی ساز کاخُن، تلاشی است در راستای آگاهی بخشیدن و آموزشِ روشمندِ این ساز که هر سه جنبه ساخت و تولید، بخش نظری و بخش عملی را شامل می شود.

از فعالیتهای محمدرضا رئیسی میتوان به تدریس سازهای کوبه ای از سال 1383، تالیف دو کتاب در ارتباط با شیوه نوازندگی کاخُن، شرکت در مستر کلاس های حکیم لودین، پژوهشهای متعدد در زمینه “عنصر ریتم در موسیقی آیینی ایران” و همکاری با اساتید دانشگاهی در ضبط آثار موسیقایی و اجراهای گروهی به عنوان نوازنده، اشاره کرد.

کارن کیهانی کارشناسی ارشد آهنگسازی خود را دانشگاه هنر تهران اخذ نموده است . از فعالیت های وی میتوان به ارائه آثار آهنگسازی در فستیوال ها و کنسرتهای متعدد در ایران, اروپا و آمریکا، اجرای آثار آهنگسازی وی توسط آنسامبل های معتبر جهانی، برندهی مسابقه آهنگسازی Black House Collective در کانزاس آمریکا ، انتشار سه آلبوم در تهران و واشینگتن و تدریس در دانشگاه هنر تهران و هنرستان موسیقی دختران، اشاره کرد .

امین هنرمند دکترای خود را در رشته آهنگسازی از دانشگاه تورنتو اخذ نموده است. از فعالیتهای وی میتوان به آهنگسازی برای بیش از 10 اثر سینمایی و تلویزیونی در ایران و کانادا، ترجمه کتاب “ نگرش کالسیک به هارمونی و پیانوی جز“ ، کسب رتبه دوم در مسابقه بین المللی موسیقی فیلم ”نایتینگل“ ، کسب رتبه اول در فراخوان ارکستر جوانان تورنتو، تدریس در مقام دستیار در دانشگاه تورنتو و تدریس در دانشگاه تهران و دانشگاه هنرتهران، اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزشگاه موسیقی سازخانه طهران به آدرس www.sazkhane.com مراجعه نمایید.