میلاد درخشانی به صحنه می‌رود

13 جولای,2014 سازخانه طهران | اخبار هفته - میلاد درخشانی به صحنه می‌رود‎

46217_635405087359691250_m

میلاد درخشانی به صحنه می‌رود

میلاد درخشانی نوازنده تار و سه تار به همراه گروه افشارستان اواخر تابستان در تهران به صحنه می‌رود.

میلاد درخشانی، نوازنده تار و سه تار و سرپرست گروه افشارستان  گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است اواخر تابستان و پس از انتشار آلبوم “اشارات نظر” در تهران به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه گروه افشارستان به صحنه می‌رویم و قرار است قطعاتی از آلبوم “اشارات نظر” را برای مخاطبان اجرا کنیم.

درخشانی از انتشار آلبوم “اشارات نظر” خبر داد و تاکید کرد: این اثر موسیقایی بعد از ماه رمضان از سوی انتشارات آوای سوته‌دلان روانه بازار موسیقی می‌شود.

این نوازنده تار با اشاره به اینکه این اثر موسیقایی در فضای راک و فیوژن است، درباره اشعار این آلبوم گفت: اشعار این اثر از فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج است.

درخشانی با اشاره به اینکه این اثر موسیقایی شامل 10 قطعه است، افزود: نام بعضی این اثر یارم یارم، اشارات نظر، تو خداوند منی، تو مرو و … است. همچنین این اثر باکلام است که خوانندگی تمامی قطعات توسط خودم انجام شده است.

او درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: رضا تاجبخش، دارا دارایی (گیتار بیس)، آرش پژند مقدم (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، پدرام درخشانی (سنتور)، کوروش بابایی (کمانچه)، همایون نصیری (پرکاشن)، شروین مهاجر (کمانچه) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

سرپرست گروه افشارستان در پایان درباره اینکه در این اثر از چه سازهایی استفاده شده است، بیان کرد: در این آلبوم از سازهای گیتار، عود، تار، پیانو، سازهای کوبه‌ای، سازهای بادی، سنتور، سه تار و…. استفاده شده است.